İlişkilerde Ustalık

İlişkilerde Ustalık

İLİŞKİLERDE USTALIK 

İnsanlar yaptıkları seçimlerde ve tercih ettikleri yöntemlerde farklılık gösterse de aslında amaçları aynıdır. Her insan mutlu ve başarılı olmak ister ve seçimlerini de bu doğrultuda yapar. İnsanı bu amaçlara yakınlaştıransa iyi ilişkiler kurmalarıdır. İnsanı hayatta yücelten, yaşam kalitesini arttıran şey ilişkilerindeki ustalığıdır…

İlişkilerde Ustalık seminer programı; kişiyi mutlu ve başarılı kılacak yöntemleri anlaşılabilir bir dille aktaran, tüm ilişkilerde fayda sağlayacak deneyimselleştirilmiş, uygulanabilir yöntemler sunan kapsamlı bir programdır.

İlişkilerde Ustalık Programı Hangi Soruların Cevaplarını Kapsar?

 Deneyimsel Tasarım Öğretisi nedir?
 İletişim ve İlişki nedir? İlişki kalitesi nasıl arttırılır?
 Biçimsel ve içeriksel boyutta iletişim çeşitleri nelerdir?
 İlişkilerin yasası nedir? İlişkilerdeki problemler nelerden kaynaklanır, nasıl çözülür? Kadınsı ve erkeksi albeniler nelerdir, nasıl artar?
• Genel iletişim stratejileri nelerdir? İnsan nasıl ikna olur? İkna yöntemleri nelerdir?
 İlişkilerde bedelin önemi nedir? İnsan ilişkilerinde nasıl kıymet verir ve nasıl kıymet görür?
• İlişkilerde beklenti yönetimi nasıl olmalıdır? 
 İletişim kalitesi nasıl artar? Üç boyutlu iletişim nedir?
Sahne ve sunum becerileri nelerdir? İnsan hayat sahnesinde nasıl başarılı olur?

İlişkilerde Ustalık Programı Bireye Ne Kazandırır?

 Kişinin ilişkide olduğu insanları gerçek anlamda tanımasını ve anlamasını sağlar.
İlişkilerdeki doğru ve yanlışları deşifre ederek ilişkileri olumlu yönde etkiler.
Kimle ilişki başlatılacağıyla ilgili, doğru bir denetim mekanizması oluşturmayı kolaylaştırır.
Kişinin kendini ve sorumluluğunda olan insanları nasıl yetiştirebileceğiyle ilgili stratejiler sunar.
Güçlü olunan ve geliştirilmesi gereken yönleri fark ettirerek olası çatışma ve problemlere strateji üretmeyi sağlar. 
İlişkilerdeki gerçeklikle ilgili hakimiyet arttığından dolayı, bireyler ilişkiye yön verebilir hale gelir.
İletişim problemlerini çözme marifetini arttırarak tekrar eden problemlere kalıcı çözümler bulmayı sağlar.
Albeniyi arttırarak ilişkilerde tercih edilen, daha güçlü bir birey haline gelmeyi sağlayacak yöntemler verir.
İlişkilerde iyi seçimler yapma ve doğru karar alma marifetini arttırır.
İlişkileri dengeye getirerek insanın dününe göre daha başarılı ve mutlu olmasını sağlar.

İlişkilerde Ustalık
İlişkilerde Ustalık Programı Kurumlara Ne Kazandırır?
Kurum içi ilişkilerin kalitesindeki artış ile  çalışanların memnuniyeti ve kuruma bağlılığı artar.  
İşbirliği yapma ve takım olma bilincini geliştirir. Çalışanların ortak bir hedef doğrultusunda birbirleriyle uyumlanma marifetini arttırır.
Çalışma disiplini ve motivasyonunu olumlu etkiler. Çalışanların sorumluluk almaya meyilli hale gelmesiyle verimlilik üzerinde olumlu bir etki oluşur.
Müşteri ilişkilerinde iyileşme meydana gelir. İletişim problemlerinden kaynaklanan müşteri şikayetleri azalır.
Çalışanların problem çözme marifeti artar. Daha az kaynak kullanarak daha kaliteli iş çıkarma motivasyonu artar.
Çalışanlar arasındaki şikayet ve tartışmalar azalır. Yöneticinin ilişki yönetimi konusundaki yükü hafifler.
İhtiyaçları ve beklentileri kaliteli bir şeklide giderilen müşteri, kurumdan daha iyi bir hizmet alır, memnuniyetinde artış olur.
İlişkilerde Ustalık
İlişkilerde Ustalık Programına Kimler Katılabilir?

İlişkilerde albenili, güçlü, tercih edilen ve yön verebilir olmak, 
Bir eş, ebeveyn, arkadaş, çalışan, yönetici olarak hayatın her yönünde dengeli ilişkiler kurmak,
İlişkilerde tekrar eden problemlerini kalıcı olarak çözmek,
Doğru seçimler yapmanın stratejilerini öğrenmek isteyen ve
Daha önce Kim Kimdir? programına katılmış herkes Deneyimsel Tasarım Öğretisi, İlişkilerde Ustalık programına katılabilir.

***

Deneyimsel Tasarım Öğretisi, geçmiş deneyimlerden yola çıkarak, geleceğimizi tasarlamaya yönelik stratejiler üreten bir bilgi topluluğudur. 

İnsanın daha mutlu, daha başarılı, daha iyi ilişkilerinin olması için yöntemler sunar.

"Kim Kimdir", "İlişkilerde Ustalık" ve "Başarı Psikolojisi" Programları ile bu amaca katkı sağlar.

Deneyimsel Tasarım Öğretisinde anlatılan tüm bilgiler, gerçek bilgiler olup, tüm zamanlar, tüm konular ve tüm insanlar için geçerlidir.

***


27 yorum:

  1. İnsanların bunca zamandır aradığı sorular bunlar değil mi?
    'Nasıl daha mutlu ve daha başarılı oluruz?'
    Gerçekten bu sorunun gerçek cevabı varmış... :)

    YanıtlaSil
  2. İnsana aslında hayatını kazandıran bir program... Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Hayatta karşılaştığımız ve sebebini anlayamadığımız bir çok şeyin sebebini anlamamı sağlayan bir program oldu. Bu bilgilere sahip olduktan sonra insanın ilişkilere bakışı bambaşka oluyor. Emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Hayatımda çözemediği ve nedenini bir türlü anlayamadığım bir çok sorunun cevabını aldım. Bana çok şey kazandırdı. Bütün hocalarıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. İnsanın hem kendini anladığı, saçmalamalarının ya da doğrularının sebebini öğrendiği hem kendini hem de etrafını yetiştirecek bilgiler içeren bir program.

    YanıtlaSil
  6. Bütün eğitimlerde iletişimin ne olduğunu anlatıyorlar ama hangi insanlar hangi durumda hangi konuda nasıl iletişim kuracağınızı anlatmıyorlar. Bu eğitimi diğer eğitimlerden ayıran şey strateji veriyor olması. Eğitimlere gidiyorsunuz eğitmene hep soru soruyorsunuz mesela. Bu eğitimlerde eğitmene soru sorduğunuz zaman cevap vermiyorlar. O soruyu seni sormayacak halde yetiştiriyorlar. Verdiğim paranın harcadığım emeğin karşılığını alıyorum.

    YanıtlaSil
  7. İlişkide Ustalık eğitiminden sonra hayatımda toparlanmalar başladı. yaptığım hataları gördüke canım acısa da nasıl toparlanacağım da anlatıldığı için rahattım... sanki hayatın şifresi elimdeymiş gibi hissediyordum... şuan geldiğim nokta çok farklı...
    iyi ki eğitim almışım... hayatımda yaptığım en iyi kararlardan biriydi...

    YanıtlaSil
  8. İnsanın her gün vermesi gereken sınavın soruları ve cevapları. O kadar faydayı bu kadar güzel aktarabilmek. Emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. ☘️Gerçek algılama nasıl olur?
    ☘️Bir ilişkide sınır koymak ne demek?
    ☘️Nereye ne kadar bedel ödemeli?
    ☘️Otoriter olurken yumuşak davranılabilir mi?
    ☘️Gerçekten ne kadar ihtiyaç karşılayabiliyoruz?

    Ve daha pek çok konuyu aydınlığa kavuşturan çok güzel bir program!
    Teşekkürler👏😊

    YanıtlaSil
  10. İstekle ihtiyacı bilmemiş, bu yüzden tavize dönmüş bir öyküden geliyorum… ilişkilermde İhtiyacım olan bilgileri aldım. Çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim… 🌸

    YanıtlaSil
  11. İstek karşılayıp, taviz öykülerimi büyütmüşüm… eğitimden sonra ihtiyaçla istekleri ayrıştırdım. Sonra baktım ki ihtiyaç görünce de sevilen biri olabiliyorum. Kendimi boşa bu kadar zorlamışım. İyi ki karşılaşmışım bu eğitimlerle çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. İlişkilerin yasalarının olabileceği, doğru tepkiler verilince ilişkilerde böyle farklılıklar olabileceği hiç aklıma gelmezdi. İyi ki katılmışım bu programa, emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Mutlu ve başarılı olmak için hep bir şeyler vermek gerektiğini zannediyordum. Kimseye muhtaç olmayayım, kendi işimi kendim göreyim diyerek yalnızlaştım. Sonra çevreme ilgisizliklerinden dolayı kızdım. Meğer ilişkilerde insanlar birbirlerine muhtaç bırakılmış. Karşındaki kişi de sana bir şeyler yaptığında dengeli gerçek bir ilişki oluyormuş… çok memnun kaldım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. Dağda bir başınıza yaşamıyorsanız eğer kesinlikle ihtiyacınız var bu eğitime :) gelip dinleyin. Dağda bir başınıza yaşıyorsanız da ihtiyacınız var :) gelip dinleyin. Cünki insan olmanın en önemli özelliği iletişim kuran bir canlı olması. Her koşulda şartları iyileştirmeye ihtiyacımız var. Bunun için de en etkili stratejiler bu eğitimde.

    YanıtlaSil
  15. Hayatımda sorunları hep çözen ben oluyordum ve kimse bana yardım etmiyor diye şikayet ediyordum. Kimse beni sevmiyor, kimse beni düşünmüyor, kimse benim onlar için yaptıklarıma karşılık vermiyordu. Ama ilişkinin dengesini bozanın çok şey yaparak ben olduğunu fark etmeme sebep oldu bu eğitim…

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten tüm ilişkilerimize fayda sağlayan bir eğitim, iyi ki 🙏🏻

    YanıtlaSil
  17. Birbiriyle ego savaşları yapan bir ekipte bile işe yarayan, tüm insanlar için geçerli, ümit vaad eden bir eğitim 💐

    YanıtlaSil
  18. İlişkilerimi eğitim öncesi ve sonrası olarak ayırsam o kadar madde sıralarım ki.. Boş yere denizde boğulmaya gerek yok, öğreten biri varsa onun kapısını çalmak en konforlu olanı…

    YanıtlaSil
  19. Hep mutlu olmak isterken mutsuz olduğum bir zamanda bu eğitime katılmak nasip oldu. Ve öyle de iyi oldu ki... 🎉

    YanıtlaSil
  20. İnsanın hayatına uzaktan bakması neler oluyor neler olmuş…

    YanıtlaSil
  21. İnsan işin gerçeğini bildiğinde ilişkileri de daha az yorucu oluyor, iyi ki katılmışım dediğim bir eğitim 💐

    YanıtlaSil
  22. İlişkilerde ustalaşmak, hayatta ustalaşmaktır demişti dinlediğim eğitmen.. şimdilerde daha iyi anlıyorum. Hayatımda iyi ki dediğim nadir şeylerden bu eğitime katılmak..

    YanıtlaSil
  23. Sibel Basılgan21 Ekim, 2022 21:14

    “Bu eğitim ne üzerine?” diye sorulan sorulara çok güzel açıklayıcı bir yazı olmuş elinize sağlık 💐

    YanıtlaSil
  24. çayı demlemenin, yüzmenin, bina yapmanın yöntemi var. insanın davranışlarının nedenleri ve değiştirmesinin- geliştirmesinin yöntemleri olmaz mı? çok şükür...

    YanıtlaSil
  25. Bu eğitim insanın kendini ve etrafındaki insanları tanıması ve kaliteli bir ilişki kurmakla ilgili çok büyük bir imkan
    Teşekkürler DTÖ 🌺

    YanıtlaSil
  26. Elinize emeğinize sağlı

    YanıtlaSil

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim Bu hayatta her insan mutlu ve başarılı olmak ister…  Bunun için, Sevdiği insan...