Başarı Psikolojisi

Başarı Psikolojisi

BAŞARI PSİKOLOJİSİ

Başarı Psikolojisi; ilk anından son anına kadar hayatın her alanında kullanılabilecek stratejilerden oluşan bir programdır. İçeriğindeki bilgilerle, hayatın içerisinde işleyen sebep-sonuç ilişkilerini açıklayarak; bireyin seçimlerinin, belirlediği hedeflerin, dolayısıyla hamle kalitesinin artmasını hedefler. Hamle ve karar kalitesi artan, dününden daha iyi seçimler yapan kişi ya da kurumun ise mutluluğu ve başarısının artması kaçınılmazdır.

Başarı Psikolojisi Programındaki Konulardan Bazıları 

  • Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?
  • Hamle Yasası/ Başarının Stratejileri Nelerdir?
  • Zevk – Mutluluk
  • Pozitif Yaşam Becerileri
  • Oyun
İnsan bir meslek, ev veya bir aileye sahip olduğunda başarılı olacağını zanneder. İmkanlarını artırdıkça, isteklerine ulaştıkça mutlu olacağını düşünür. Peki, hangi isteğe ulaşmış olmak insanı sürekli bir mutluluğa ulaştırmıştır? Ya da alınan her evin içinde huzur da var mıdır? Uykusuz geceleri yanında getirecekse, o kariyere sahip olmak ne kadar anlamlıdır? O zaman başarı, mutluluk nedir ve onlara nasıl ulaşılır?

Başarı Psikolojisi

Başarı Psikolojisi Programı Bireye Neler Kazandırır?
  • Hayatın içerisinde karşılaştığı işaretleri okuyup daha doğru kararlar almasını sağlar.
  • İsteklerini net kararlara çevirmenin yollarını öğrenir.
  • Başarıya götürecek bir hamlenin nasıl başlaması ve nelere dikkat edilmesi gerektiğini anlar.
  • Tekrarlayan problemlerinin gerçek sebeplerini bulmasına ve o problemi kalıcı olarak çözmesine yardımcı olur.
  • Karşı cinsle ilişkileriyle ilgili beklentilerini düzenler.
  • Stresten uzak durma ve istek kontrolü noktasında gelişir. 
  • Özgüvenli bir birey haline gelirken, özgüvenli bireyler yetiştirmenin stratejilerini kavrar.
  • Çözüm marifetini artırarak güçlü bir birey haline gelir. Güçlü olmanın getirdiği albenilerle, iş hayatında ve ilişkilerinde tercih edilen bir yapısı olur.
  • Zamanının, kazancının, ilişkilerinin bereketini artıracak şekilde tüketimlerini dizayn eder.
Başarı Psikolojisi

Başarı Psikolojisi Programı Kuruma Ne Kazandırır?

  • Yönetimsel süreçte yaşanan tıkanıklıkları ortadan kaldırmaya destek olur.
  • Yetki ve sorumluluk kavramlarının netleşmesi ve doğru dağılımın yapılmasını sağlar.
  • Sadece yöneticiler değil kurumda çalışan tüm bireyler, oyalanmadan çözüme konsantre olur.
  • Zamanı daha verimli kullanarak daha az zamanda daha yüksek kalitede iş çıkarma marifetini artırır.
  • Doğru bir görev dağılımıyla kişilerin çalıştığı kurumu sahiplenmesi, takım bilincinin oluşmasına zemin oluşturur.
  • Gerçek bir usta çırak ilişkisini anlatır. Bu sayede kurum, kalifiye elemanları kendi içerisinde yetiştirir ve kurum kültürünü nesilden nesile aktarır. 

Başarı Psikolojisi Programına Kimler Katılmalı?

Seçimlerinden tatmin olmak isteyen, mutlu olup-mutlu eden bir birey olmayı hedefleyen, sahip olduğu konfor alanını daha iyi bir alana çıkmak için bozmayı göze alan ve bu geçişte nelere dikkat etmesi gerektiğini öğrenme merakı olan, kısacası yaşadığı hayatın hakkını vermek isteyen herkes bu programa katılabilir.

***

Deneyimsel Tasarım Öğretisi, geçmiş deneyimlerden yola çıkarak, geleceğimizi tasarlamaya yönelik stratejiler üreten bir bilgi topluluğudur. 

İnsanın daha mutlu, daha başarılı, daha iyi ilişkilerinin olması için yöntemler sunar.

"Kim Kimdir", "İlişkilerde Ustalık" ve "Başarı Psikolojisi" Programları ile bu amaca katkı sağlar.

Deneyimsel Tasarım Öğretisinde anlatılan tüm bilgiler, gerçek bilgiler olup, tüm zamanlar, tüm konular ve tüm insanlar için geçerlidir.

***




25 yorum:

  1. Nebahat Arslan02 Temmuz, 2022 23:26

    Bu hayatta ne yaparsan neyle karşılaşacağını bilmek, yaşadığımız olaylarda sebep sonuç ilişkisini kurabilmek gerçekten büyük konfor. 💫

    YanıtlaSil
  2. Bu eğitimle; insanların karşılaştığı olaylarda sebep sonuç ilişkisi kurabilmesinin ne kadar önemli olduğunu fark ettim. Öylesine değilmiş yani... Bir mantığı, bir sebebi varmış.
    İnsana çok şey katan, daha net ve kaliteli yaşayabilmesi için yol gösteren faydalı bir eğitim.

    YanıtlaSil
  3. Ben üniversiteye başlayacağım dönemde bu eğitimle tanıştım. Öğrendiklerim hayatta karşılaştığım zorluklara bakış açımı değiştirdi. Daha fazla ve daha doğru soru sormayı, karşılaştığım şeylerin nedenini merak etmeyi, hayatta daha önceden fark etmediğim ilişkileri kurmayı öğrendim. Üniversiteye başlarken bu eğitimle karşılaşmak attığım birçok adımı daha bilinçli şekilde atmama sebep oldu. Şu anda 25 yaşındayım ve hala faydasını görüyorum . Özellikle yaşıtlarına çok tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Başarı psikolojisi eğitimi tam bir strateji eğitimi. Hayatımızda karşılaştığımız problemlere ve olaylara karşı nasıl bir strateji ile çözüm üreteceğimizi anlatıyor. Meğer ne kadar az şey biliyor muşum ve ne kadar önemli şeyleri görememişim dedirtecek bilgiler sunuyor .

    YanıtlaSil
  5. İnsana hedef koyma ile ilgili çok güzel stratejiler veriyor. 3 dil biliyorum bilmem kaç tane diplomam var ama çok başarısız hissediyordum kendimi çünkü hayatta bir amacım veya hedefim yoktu ne yaparsam yapayım boşa kürek çekiyormuşum gibi hissediyordum. Kıyasımın hep dışarıda olduğunu yanlış yere hedef koyduğumu ve seçtiğim hedeflerin ödediğim bedellerden daha büyük olduğunu fark ettim. Artık koydum hedeflere başarıyla ulaşabiliyorum teşekkür ederim Deneyimsel Öğreti.

    YanıtlaSil
  6. hayatımda yanlış bir yerde yanlış bir tepki verirken Başarı eğitiminde buldum kendimi. sanki beni, yaptıklarımı anlatıyordu eğitmen... şaşkın izledim ve adım adım toparlandım... hala da yapmak istediklerim var. Hayat bitmeden dönüşüm bitmiyor...
    gerçekten iyi ki...

    YanıtlaSil
  7. İnsan sadece iş hayatında değil her alanda, kendisiyle ilgili süreçlerde dahi başarılı olmak ister. O kadar güzel bir müfredat ki emeği geçen herkesten ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  8. Gerçek başarının ne olduğunu, seçimlerimizi yaparken nelere dikkat etmemiz gerektiğini öğrendiğim çok kıymetli bir program💐

    YanıtlaSil
  9. Hayatımın kırılma anında çıktı karşıma… hedefimi amacıma uygun dizayn etmeme vesile oldunuz…
    Hedefe nasıl ulaşılır?
    Başarıyı ne zannediyoruz, ama aslında neymiş. Faydalı çok güzel bilgiler

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşım bu eğitimin öncesinde;
    -“Elif beklentini ne kadar arttırırsan arttır, bu eğitim onun da üstünde”
    +Ben de “ saçmalama Fidan, beni biliyorsun, sonra beğenmem eğitimi” dedim. Beklentimin üstünün de ötesinde, hayatım değişti. Yönümü bulmama vesile oldunuz. Allah size selam versin
    Teşekkürler…

    YanıtlaSil
  11. Başarı psikolojisi seminerinin katkıları burada sayamayacağım kadar anlamlı ve detaylı oldu benim için. Ancak en önemlisi diyebilirm ki; tam karar aşamasında HEDEF VE YÖN stratejileri ile bir kez daha deneme yanılmadan kurtuldum. emeği geçen herkeze teşekkür edrim.

    YanıtlaSil
  12. Başarı, karar verdiğin hedefe ulaşman değil, o hedefe ulaşırken sınavlarını geçmektir… İyi ki almışım bu eğitimi 🤍 Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Bir yola giriyordun ve o yolda seni neler bekliyor? Yolun neresinde ne yapmalısın ki hem mutluluğa hem başarıya aynı anda ulaşasın. Bundan daha üst bir konfor ne olabilir ki? Ne yaparsan ne oluru bilmek! Muhteşem!

    YanıtlaSil
  14. Gerçek başarının aslında ne olduğunu, bir hedefe ulaşırken o yolda bizi nelerin beklediğini anlatan ve insana gerçek amacını tekrar hatırlatan, iyi ki dedirten bir program🌸🌿

    YanıtlaSil
  15. İnsanın kendisi için alabileceği en iyi kararlardan biri diyebilirim. İyi ki kendime bu iyiliği yapmışım. Emeği geçen tüm hocalarıma teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Hayatımda önemli bir dönemeçteyken aldığım eğitim.. Tüm hayatımı değiştirdi.. Geçmişime bakışımı.. ve geleceğime yön veren tepkilerimi.. İyi ki o dönem karşılaşmışım.. İnsanın bir amacı olmalı bu hayatta.. Amaç nedir, gerçek mutluluk, gerçek başarı nedir hepsini bir insanın yeniden revize edip anlamlandıracağı program..

    YanıtlaSil
  17. Karar almanın stratejilerini öğrendiğim müthiş bir program. Her bir konudan ayrı ayrı fayda gördüm. Emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. Anlatılmaz yaşanır bir eğitim... Dinlerken hayatımda yaşadıklarımda ne neden kaynaklı öğrendiğim harika bir eğitimdi. Gerçek başarı; hedefe ulaşırken doğru tepkileri vermekmiş... sonuca bakıp doğru tepki vermeyi kaçırmışız. Acısı çok acıydı ama çok şükür ki ümit hep daha fazla... 🌷

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler DTÖ... En fayda gördüğüm eğitiminizdi...

    YanıtlaSil
  20. Hayatın içinde eğitim olur… Enfes bir eğitimdi çok teşekkürler… 🫠

    YanıtlaSil
  21. Bu hayattaki gerçek amacımızı bulmamızı sağlayan, farkında olmadığımız hatalarımızı farkettirecek etkili bir eğitim programıdır. O kadar keyiflidir ki bir sonraki eğitime katılmaya can atabilirsiniz...🍃

    YanıtlaSil
  22. Gercekten mutlu olmanin yolunu ogrenmek isteyenlere isik tutuyor....

    YanıtlaSil
  23. Problemlerime çözüm ararken karşılaştım deneyimsel tasarım öğretisi ile mutsuzluğun içinde boğulurken gerçek mutluluğa nasıl gidilir anlatılıyordu.
    Oysa çok uzaklarda değilmiş hemen yanıbaşımdaymış, gayet anlaşılır ve uygulanabilir bir biçimde.
    İyi ki varsın Deneyimsel Tasarım Öğretisi 💕

    YanıtlaSil
  24. Oyunlarını büyütmüşüm, çok sıkışmış bir yerdeyken çıktı karşıma DTÖ. İyi ki de eğitimleri almışım

    Emekleriniz için teşekkür ederim 👏🏼

    YanıtlaSil

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim Bu hayatta her insan mutlu ve başarılı olmak ister…  Bunun için, Sevdiği insan...