Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim

deneyimsel tasarım öğretisi hakkında düşüncelerim

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim

Bu hayatta her insan mutlu ve başarılı olmak ister… 

Bunun için,

  • Sevdiği insanla yuva kurmak,
  • Bir sınavda başarılı olmak,
  • Hayalini kurduğu mesleği yapmak,
  • İş yeri açmak,
  • Başka bir ülkede yaşamaya başlamak,
  • Ev sahibi olmak,
  • Çocuk sahibi olmak gibi istekleri vardır.


Ama insan bazen mutlu olmak için çıktığı yolda yaptığı seçimlerin sonucunda mutsuz da olabilir. Bu yüzden düşünür: “Keşke yaptıklarımın doğru mu yanlış mı olduğunu anlamamı sağlayacak bir yol olsa.”

“Keşke bilseydim…” 


  • Evlenmek istediğim kişi doğru insan mı? Mutlu olur muyuz?
  • Kızımın okulda sorunları var. Okuldan almalı mıyım? Peki devam etse nasıl çözülür?
  • Oğlum derslerine çalışmıyor. Oyun konsolunu yasaklasam mı? Yoksa sınır mı koysam?
  • İşimde yükselmek istiyorum ama nereden başlamalıyım? Nasıl ilerlemeliyim? Karşıma ne çıkar?

doğru mu yanlış mı

“Canım da yansın istemiyorum, keşke biri söylese ne yapacağımı…”
  • İmkanlarımı zorlayarak o evi alsam mı almasam mı?
  • Sınava daha iyi nasıl hazırlanırım?
  • Hangi mesleği seçmeliyim?
  • Eşimi seviyorum ama problemlerimiz var. Nasıl çözeriz, nasıl dengeye geliriz?
  • Mesleğimi bırakıp daha çok istediğim yurt dışı imkanı için o sınava girmeli miyim?
  • İnsanlar nankörlük yapıyor, şimdi mesafe mi koyayım, yoksa bir şey yokmuş gibi devam mı edeyim? Ama içime sinmiyor ki...


“Beni daha iyiye taşıyacak karar nedir? Nasıl emin olurum?” diye merak eder insan… 

Peki anlamanın bir yolu var mı?

Deneyimsel Tasarım Öğretisi, insanın verdiği kararların doğruluğundan emin olabileceği ölçüler sunar. Böylelikle iç çatışmayı azaltır. Kişinin netliğini, sabrını, öngörüsünü artırır.

Hayatın içerisinde iyi bir anne baba, eş, çalışan, işveren, arkadaş, hangi ilişkide hangi role sahipse, dününden daha iyi olabilmesi için yöntemler sunar… Ailenin, çocuk yetiştirmenin, ilişkilerin, ticaretin, kariyerin, iradeyi güçlendirebilmenin, doğru karar almanın, mutluluğun ve başarının gerçekleri...

Yorumlar

Peki, merak ediyoruz…

Senin yolun Deneyimsel Öğreti ile kesişip seminerleri dinlediğinde…

Senin hayatında ne değişti? 

Sana nasıl bir teması oldu? Neleri fark ettin? 

Problemlerini anlamana ve çözmene faydası oldu mu?

Deneyimsel Tasarım Öğretisi sana göre nedir? Sence ne işe yarıyor?

Sevdiğin veya anlamakta zorlandığın konular nelerdi?

Eğitimleri sevdiklerine tavsiye eder misin? 

İnsanlar neden bilmeli?


Yorumlarınız bizim için çok kıymetli… 

Deneyimlerinizi bizimle paylaşır mısınız?




148 yorum:

  1. İnsanın en büyük ihtiyacı doğru kararlar almasını sağlayacak bilgiler. Çünkü hayat, her an karar almamızı gerektiren seçimlerle dolu. Deneyimsel tasarım öğretisi seminerleri ile hayatımı konforlu hale getiren, öngörü kazandıran pek çok bilgi edindim. İyi ki bu programlarla tanıştım. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şekilde çok güzel bir egitim olduğunu ve insanın hayatını değiştiren bilgilere bu egitim sayesinde ulaşabileceğini düşünüyorum ve herkese tavsiye ediyorum. Özellikle kim kimdir ve iletişim ustalığından başlayarak bu eğitimlerin faydasını herkesin görebileceğine inaniyorum.

      Sil
    2. Bu eğitimler sayesinde birçok soruya cevap buldum,

      Sil
  2. Hatice GÖKTAȘ14 Haziran, 2019 12:22

    İnsanın bağımlığı, en büyük hapishanesi... NASP eğitimi ile insan gözlerindeki perdeyi biraz aralayıp nerede olduğunu, yönünü, siyahlıklarını bir çok şeyi farkedip ilüzyonlarından kurtulabilir yeterki gerçeği biraz farketsin ve yönünü değiştirmek istesin. Ben NASP ile çok şükür sigarayı bıraktım. Ve gerçek sürekli mutluluğu ne olduğunu artık biliyorum. İnsanın kendine yaptığı en büyük iyilik olabilir özgürleşmek... İnsan hayatındaki ne için yaşaması gerektiğini, en büyük düşmanını, hayat amacını, hedeflerini ve içindeki o anlamsız boşluğun sebebini Başarı Psikolojisi eğitimden sonra çok daha iyi anlıyorum. Çok şükür bugün gerçeği farketmek biraz da olsa nasip oldu ve artık kendimi huzurlu hissediyorum.Vesile olan herkesten Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Nasp eğitimi ile sigarayı bıraktım. Bağımlılıktan nasıl kurtulunur? doğru ve işe yarayan yöntem bu eğitimin içinde idi. Herkese DTÖ eğitimlerini tavsiye ediyorum.

      Sil
    2. Ben de nasp eğitimi sayesinde sigarayı bıraktım. herkese DTÖ eğitimlerini tavsiye ediyorum.

      Sil
  3. İnsan çevresindeki insanlar tarafından sevilmek istiyor,kabul görmek istiyor.Eşinin gözünde iyi bir eş,çocuğunun gözünde iyi bir anne/baba,anne babasının gözünde iyi bir evlat,arkadaşlarının gözünde iyi bir arkadaş,patronunun gözünde iyi bir çalışan...Ne zaman ki bunca yıl memnuniyetini kazanmaya uğraştığı kişiler yüz çeviriyor,insan o zaman soruyor kendine:gerçek ne?Ne için uğraştım ben?O zaman anlıyor ki herşeyi yapıyor olmak değil,doğru şeyi doğru zamanda doğru miktarda yapıyor olmak önemli olan...Bazen de durmak ya da...Neyi ne için yaptığımı ve neyi ne için yapmamam gerektiğini öğreten ,ögretmeye devam eden DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSI'ne teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Hepimiz bir yerlerde mutluluğu arıyoruz. Kimimiz yanlış yerlerde bulduğunu zannediyor kimimiz tam yakaladım derken kaçırıveriyor. Bazılarımız da devamlılığı yakalayamıyor.
    Aslında o kadar da zor değilmiş mutlu olmak. Hepsinin bir yöntemi varmış, insanı devamlı mutluluğa götüren...
    Bütün bu yöntemleri mutluluğu gerçekten arayan herkese hiç usanmadan anlatıyor DENEYİMSEL TASARIM ÖĞRETİSİ.
    Ne yaptığımızda mutlu olacağımızı söylemekle kalmıyor, mutlu olmak için ne yapmamamız gerektiğini de öğretiyor. Yetmiyor nasılını da anlatıyor. Bunlar doğru tamam ama nasıl yapacağım? İşte hepsinin cevabını veriyor. Hayatıma kattığı her şey için çok şükür...

    YanıtlaSil
  5. Selamlar,

    Her insanın aynı şeyi aradığını ve aslında tüm çabaların altında o arayışın olduğunu farketmek.... Herkes mutlu olmak istiyor. "Huzur istiyorum..." diyor. Ve her ne yaparsa bunun için yapıyor. Herkesin derdi aynı yani... Ama insanın kendini başka zannetmesi... Ya da başkalıkta olması, bu gerçeği farketmekten alıkoyuyor. Ve tüm çözümler avucunun içindeyken, hatta daha yakınken, sen hep oraya bakarken.... İnsan hep uzaklara koşuyor. Öyle bir sistem ki çözüm de seninle beraber koşmaya devam ediyor ama sen her adımda kendinden uzaklaştığın için göremiyorsun... Suçlu bazen yol oluyor, bazen zaman, bazen varıldığında bulamadıkların....

    O kadar yol koştun da neden koştuğunu unuttun ki telaştan. Hatırlasan bile... Mutluluğun ne olduğunu bilmiyorsun ki bulup bulamadığını nereden anlayacaksın. Huzurun ne olduğunu bilmiyorsun ki kavuştum, diyebilesin... Dilin söyleyebilir. Ama yüreğin onu bir atık olarak tanıyacak ve bu olumlu hal uzun sürmeyecek....

    Mutluluğun, huzurun, doğrunun, yanlışın, iyinin, kötünün ne olduğunu anlatan.... O kişiye, bu yazara, şu düşünüre göre değil, "gerçekten" ne olduğunu anlatan... Üstelik bunu tüm bilimsel yöntem ve daha fazlasıyla insanların gözünün önüne seren Deneyimsel Tasarım Öğretisi... Bütün derdi insanların iyi yaşaması olan Deneyimsel Tasarım Öğretisi, teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi iyi bir insan sanardım, mutlu sanardım. Meğersem hiçte öyle değilmişim… Deneyimsel Tasarım Öğretisi beni dünüme göre daha iyi bir insan yapan, farkındalık sahibi yapan, lay lay lom gelişi güzel yaşamanın ne olduğunun farkına vardırtan, aslında eskiden bir amacımın olmadığını farkına vardırtan . Çok güzel eğitimleri olan bir öğreti. Aracı olanlara selam olsun…

      Sil
  6. Faydalı bir eğitimdi,tebrikler..

    YanıtlaSil
  7. Seminerler oldukça faydalı.
    Herkesin hayatında kullanabileceği bilgiler.

    YanıtlaSil
  8. Selam 😊
    İnsan hayatı boyunca mutlu , huzurlu iyi ilişkileri olsun,sevsin sevilsin istiyor.Yaşamınin her alaninda basarili olmak istiyor.Ama kime göre neye göre? Yaşamı boyunca kendini bunların gercegini aramakla geciyor.Biri şoyle olursan mutlu olursun, digeri şöyle yaparsan mutlu olursun, öteki biri de onların dediklerini yapmazssan asıl mutlu olursun,basarili olursun diyor.Yok mu bunun bi gerçegi diyen arayislara son verir, Deneyimsel Tasarım Ögretisi. Gerçek tutarlı degısmeyen anlasilir ve uygulanabilir stratejileriyle insani gercek huzura götürecek,bilgileriyle denizin ortasinda deniz feneri gibi ışık tutar. İnsan oğlu o denizde yasadigi firtinalarla hasar almış,yönünü kaybetmişken ister buyuk ihtisamlı bir gemide olsun, ister kucük bir kayikta kürek çekiyor olsun ne fark eder? İnsan yönünü bilmedikten sonra.!!Bütün uğraşlari çabalari , kendini gerćek mutluluģuna huzura götürmedikten sonra,sonra ne anlamı var ki? İşte yasam boyunca o gerçek mutluluga huzura ulasmak icin arayislarimiza cabalarimiza,tutarli gercek faydali, anlasilir ve uygulanabilir ilkeleriyle bizi dünümüzden daha iyi yapacak stratejileri verir.Ancak bu bilgileri bizim uygulayip uygulamamiz konusunda nötürdür.İnsan oģlu en büyuk hataları yapabilir ama önemli olan, en kucuk hatayi bile tekrarlamamaktır.Var oluşundan bu yana amacı belli, aynı olan insan, bu stratejilerle asıl gerçeğine huzura ulaşabilir.Hayatimizda asıl aradiģimiz gercek huzura yaklasırken , bizi dünümüzden daha iyi olmamiza vesile olanlardan,Allah razı olsun.
    Teşekkürler Deneyimsel Tasarım Öğretisi..💐

    YanıtlaSil
  9. Faydalı güzel eğitim. Hayatıma çok şey kattı

    YanıtlaSil
  10. Deneyimsel öğreti der ki; cevaplar hazır sen duymaya hazır mısın?
    Ilişkilerde yapılan hatalar nelerdir?
    Nasıl mutlu ilişki kurulur?
    Insan tanıma sanatı nedir?
    Insan nasil yetiştirilir?
    Basari nedir?
    Basarili olmanın yolu ve yöntemi nasıldır?
    Bunların ve daha birçok merak ettiğiniz aslında bir türlü nedenini bulamadığınız soru ve sorunların cevaplarını bu seminer ve egitimlerde bulabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  11. İnsan hep mutlu olmak için bişeylerin peşinden koşuyor.. Okul yıllarında istediğim üniversiteyi kazanırsam mutlu olurum , okul bittikten sonra istediğim insanla evlenirsem mutlu olurum zanneder.. İşe başlarsam, çocuğum olursa, arabam olursa.. v.s. liste uzadıkça uzar.. İnsan zanneder ki hayatımda bişeyler eksik, onu tamamlarsam mutlu olurum.. Halbuki bu haliyle bile onun yerinde olmak isteyen, çok insan vardır.. O insanlar da onun yerinde olsam mutlu olurdum zanneder.. İnsan bilseydi işin gerçeğini; mutluluğun huzurun kariyerle parayla sahip olduklarıyla ilgili olmadığını.. Anlardı o zaman mutluluğun gerçeğini.. İnsan birşeyin gerçeğini bilmeden ona nasıl sahip olabilir ? Deneyimsel Tasarım Öğretisi insana gerçeği anlatıyor.. Gerçekten nasıl mutlu olabileceğini.. Gerçekliği anlatmakta emeği geçen herkesten ALLAH razı olsun .. İyi ki varsın Deneyimsel Öğreti..

    YanıtlaSil
  12. Uzun zamandır gördüğüm en etkili eğitim. Hayatımda uyguladım ve sonuçlarını gördüm. Emeği geçenlere teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Hayatımda uyguladım ve sonuçlarını gördüğüm çok faydalı bir eğitim. Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. amacı insanın fayda görmesine vesile olmak olan ve her bireyin normale verdiği tepkileri irdelemesini sağlayan , her normalin gerçek olmadığını algılamayı sağlayan bilgiler .Öğrendikçe anladıkça kavradıkça hayatına uyguladıkça mutlu ve başarılı olan insanlar . İnsanı etiketlemeyen ve insan olduğu için özel olduğunu hissettiren kurum , iyi ve iyilik için uğraşan insanlar topluluğu . Allah sizlerden razı olsun

    YanıtlaSil
  15. Bir film izledim, bir kitap okudum hayatım değişti deriz. Çok film izledim, çok kitap okudum. Eveti bir kısmı beni gerçekten etkiledi. Kimini kendim yazmışım gibi yakın hissettim kendime ama hiçbiri hayatımı değiştirmedi. İnsanın kendini değiştirilmesi kendi gerçeğini fark etmesi ile olabiliyor. Kendi gerçeğini bilen kendini yönetebiliyor.
    El yordamıyla yaşadığın hayat, bir anda ne yapman gerektiğini bildiğin bir hayata dönüyor. Amacın ne? Bizi önce kendi gerçeklerimizle tanıştıran sonra amacımıza giden yola fener tutan Deneyimsel Tasarım Öğretisi ve eğitmenlerine teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür yeterli midir bilmiyorum ama gerçekten teşekkürler...

      Sil
  16. İnsanlar hayatta en iyisini,en güzelini,en mükemmelini ister;mutluluğu kendi bedellerinde aramaz,asıl bedel ödemez ise mutlu olacağını düşünür.İnsanın aslında cevap veremediği soru budur"Bedel ödersem yapacağım şeylerden mahrum kalırım".Çünkü insan bedelin ne olduğunu bilmez.İşte Deneyimsel Tasarım Öğretisi size tam da burada yardım eder.

    Teşekkürler Deneyimsel Tasarım Öğretisi...

    YanıtlaSil
  17. Hayatıma olumlu yönde katkı sağladı. Bu faydaya vesile olan herkese teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Faydalı bir eğitim teşekkürler ��

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar
    Şu an ne düşünüyoruz, aklımızdan ne geçiyor kimse bilemez. Ama genelde artık ya düşünmüyoruz ya da sorular var hep zihnimizde cevaplarına ulaşamayan... ya düşünmeden atlıyoruz bir cevaba ya da bulamayıp yakınımızdaki birinden nasıl gördüysek öyle yapıyoruz... Peki ya yanılıyorsak? Ya fark edemiyorsak bir şeyleri? Ya yeterince düşünmüyorsak? Ya doğru soruları sormuyorsak kendimize?
    İşte o zaman cevaplarını geçtim doğru soruların ne olduğunu öğrenmek gerek. Bu eğitimler de bize hem hayatımızdaki soruları hem de cevaplarını bulmayı sağlıyor :)

    YanıtlaSil
  20. Selam , Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile tanıştığım günden beri kendimi hep şunu derken bulurum : Ben bu bilgileri öğrenmek için neden bu kadar geç kaldım ? Cevap için anahtar kelime ise ÖĞRENMEK ! Biliyorum dediğin her gün seni biraz daha geriletir. Oysaki bimediklerimiz bildiklerimizden her zaman daha fazla olacak ve hiç bitmeyecek .

    YanıtlaSil
  21. İnsan hayatta mutlu olmak için hep bişeylerin peşinden koşar durur. İstediği şeye sahip olunca bambaşka bi hayatı olacak zanneder. Hayatımda o eksik, onu tamamlarsam mutlu olurum der.. Bu kimi zaman kazanmak istediği bi okul, kimi zaman evlenmek istediği kişi, kimi zaman kariyer, ev, araba olur.. İsteğine kavuştuğunda hayatının o kadar da değişmediğini görür, zannettiği kadar mutlu olmadığını.. Bu sefer başka bir açlığını gidermeye çalışır,o boşluğu doldurmaya çalışır.. Bir durup ta düşünmek aklına gelmez. ''Amacım neydi, ben nereye gidiyorum ? Bu güne kadar sahip olduklarım beni mutlu edemediyse bugünden sonra sahip olacaklarım nasıl mutlu edebilir ? Demek ki eşya insanı mutlu edemez..'' Tüm bunların sebebi mutluluğun gerçeğini bilmemesinden kaynaklanır. Peki mutluluğun gerçeği nedir ? Deneyimsel Tasarım Öğretisi insana bütün hayatını yeniden dizayn edebileceği gerçekleri anlatır..Aslında insanın da bildiği ama unuttuğu gerçekleri yeniden hatırlatır..
    Gerçekten mutlu olmak isteyen, zihnindeki sorulara cevap arayanlara bu eğitimi tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  22. Bugünüm dünümden daha iyi olsun diyorsan bu eğtime mutlaka gelmelisin.

    YanıtlaSil
  23. Dününden daha iyi olmak isteyenler hayatını toparlamak isteyenlere DTÖ gelip dersi dinlemelerini tansiye ederim. İyiki gerçekleri ögrendim.

    YanıtlaSil
  24. Evet...
    Zaten hayatın içinde gerçeklerle çoğu zaman karşılaşıyoruz...
    Önemli olan; gerçekle karşılaştığımızda ne tepki verdiğimiz imiş.
    Gerçeği kabullenip, toparlananlardan olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    Kim Kimdir Eğitiminizden çok fayda gördüm, hayata ,insanlara bakışım , yargım değişti..

    YanıtlaSil
  26. İnsanın kendini ve yakınlarını tanıması çok büyük bir konfor. Teşekkür ederim Deneyimsel Tasarım Öğretisi...

    YanıtlaSil
  27. Insanın kim olduğunu keşfetmesi yolunda en büyük adımlardan bir tanesi olan kim kimdir egitimini aldim. is ve ev hayatımda cok buyuk faydasını gordum. Bu konuda eğitimdiniz başta lale hocam ve emeği geçen herkese teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. Eğitimden sonra hayata ve insanlara karşı bakışım ve duruşum değişti.Aslinda ne kadar fazla doğru bilip yanlış yaptığımız şeyler varmış.Hayatima kattiklariniz için minnetarim ayrıca egitim surecimde her defasında bana benden çok inanıp destekleyen hocalarimada ayrı tşk ederim.

    YanıtlaSil
  29. Hayatında verdiğin en doğru kararı veya hayata tekrar gelseydin neyi yapardın deseler bu eğitime devam etmeyi seçerdim. Eğitimi tavsiye eden ve bu yolculukta adı geçen herkese çok teşekkürler. Dününden daha iyi birine dönüşmek isteyenlere tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil
  30. Artık hayatta neye ihtiyacım olup olmadığını bu eğitimler sayesinde çok daha iyi anlıyorum. Insanlara karşı yaklaşımlarım iyi anlamda değişti ve kendimi geliştirmeyi öğrendim. Iyi ki nasibimde bu eğitimi almak ve o güzel insanlarla tanışmak varmış

    YanıtlaSil
  31. İletişim Ustalığına gidelim bakalım ne olacak düşüncesiyle gidip eğitim sonunda Başarı Psikolojisine koşarak gittim:) Hem de ne zorluklarla... Zorken koşabilmenin kolayken durmaktan daha evlâ olduğunu, bütün meşgalelerimizin üstünde en önemli başka bir meşgalemizin olduğunu, meselemizin ASLINDA ne olduğunu öğrendim. Maddi manevi ödeyeceğiniz hiçbir bedelle bu bilgilerin ve hocalarımızın hakkını kolay kolay ödeyemeyiz. Bugün bütün bahaneleri çöpe atıp harekete geçme zamanı. Şimdi, şu anda! Yeter ki niyet edin hayatta ustalaşmanın yolculuğuna bir an önce başlayın.

    YanıtlaSil
  32. İletişime başladığımda bek beğenmemiştim ama ilerledikçe hayatımda kullanmaya b
    aşladım ve sevdim git gide daha farklı şeyler öğreniyorum

    YanıtlaSil
  33. Hayatımda kendime yaptığım en güzel yatırımlardan biri. Deneyimsel Öğreti ile taniştiğima şükürler ediyorum.
    Tüm hocalarıma teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  34. çok güzel bir eğitimdi ,güzel temasları için hocalarıma çok teşekkür ediyorum,hayatı anlamamı sağladı ,daha dingin ve sakin bakabiliyorum olaylara ,farkındalık için insanın kendini bir üst seviyeye taşıması için gelişmek ve başkalarınıda anlayabilmek için kesinlikle gidilmesi gereken bir kurs!!!

    YanıtlaSil
  35. Bu ilmi aldıktan sonra hayatımda çok şey değişti Tam ihtiyacım olduğu dönemde, tam ihtiyacım olan bilgiler edindim. Herkese öneririm...

    YanıtlaSil
  36. Bu zamana kadar , ne kadar küçük şeylere takıldığımı, neden sürekli aynı hataları yaptığımı, gerçekten amacımın ne olduğunu, yaşamanın ne olduğunu, herkesin sorumluluğunun, görevinin olduğunu ve taşın altına elini koyması gerektiğini öğrendiğim bir eğitim oldu. Herkes doğuyor büyüyor önemli olan gerçeğe uygun yetişebilmekte. En önemli adımlardan bir taneside Deneyimsel Tasarım Öğretisi ile tanışmak ve eğitimini almak oldu. Emeğinize sağlık çok güzel bir eğitim herkese tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  37. Hastalanıp doktora vardığımızda bize sunduğu reçeteye uyunca iyileşiyoruz ya, dtö de bize hayat reçetesi sunuyor işte. Keşke herkes bu reçeteye sahip olabilse..

    YanıtlaSil
  38. Yaşadığım olayların içine girip boşa çırpınmaktansa, başıma gelenleri yasa boyutunda değerlendirerek gerçek çözümlere ulaşmamı sağlayan Deneyimsel öğretiye teşekkürler.. Hayatımı çok daha konforlu hale getirdiniz, çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  39. Şu sınırlı hayatımı çok daha kaliteli yaşamama vesile olduğu için Deneyimsel Öğretiye ve bu yolda yanımızda olan tüm hocalarımıza yürekten teşekkürler..

    YanıtlaSil
  40. Dersleri çok etkili buldum hocamı çok sevdim. Eğitimin sonuna kadar gitmeyi düşünüyorum.��

    YanıtlaSil
  41. İnsanın hayatında dönüm noktaları vardır. Onun, o an nasıl bir dönüm olduğunu bilemezsin. Oradan dönmemiş olsan kaçırdığınım ne olduğunu fark edemezsin. Çünkü insan bilmediği şeyi kaçırdığı için üzülmüyor. Ne zaman öğrenmeye başlıyor, işte o zaman bir cümleyi bile kaçırmak kaygı veriyor. Hem akademik olarak uzuun bir eğitim hayatı olmuş, hem de hayatında pek çok seminere, eğitime katılmış biri olarak diyebilirim ki; insan onca kalabalık içinde, bir gerçeği bulduğunda onu anlıyor. Ben şöyle hissettim. Senelerce kolayla susuzluğumu gidermeye çalışmışım. Aslında aradığım şeyin “su” olduğunu sonradan fark edememişim. İnsan gerçek ihtiyacının ne olduğunu anlayınca süslü seçeneklerin pek de bir anlamı kalmıyor. Çok samimiyetle diyebilirim ki hayatımın en “iyi ki” si… Çok şükür…

    YanıtlaSil
  42. Zaman hep gerçekten yanadır ve insanın bu hayatta en çok ihtiyaç duyduğu şey gerçektir. Deneyimsel Tasarım Öğretisi, gerçekleri insanlara sunan, insanın en önemli ihtiyaçlarını fark etmesini sağlayan bir eğitim süreci.

    YanıtlaSil
  43. Eğitimlerin tamamını aldım .Hayatımda bu kadar iyi hissetmemiştim. Bir dil eğitimi alırsınız sadece dil öğrenirsiniz. Öyle bir eğitim ki hayatının her alanında etkisi var ve öğrenme başlatıyorsun. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  44. Merhaba
    Bu eğitime gelmeden önce hayatta hep şans ve tesadüfün olduğunu düşünürdüm. Mutsuzluk sebebimin insanlardan kaynaklı olduğunu zannederdim. Taki insanlar değişmesine rağmen mutsuzluğumun değişmediğini görene kadar… bana hayatta nerde nasıl tepki vermemi öğreten bu eğitimle karşılaşmama vesile olanlara teşekkürü borç bilirim… iyi ki varsın Deneyimsel Tasarım Öğretisi :)

    YanıtlaSil
  45. İnsanların hayatlarında bir kaç tane kırılma noktaları vardır. Bazılarının şehir dışına çıkması bazılarının doğum yapması bazılarının geçirdiği kötü bir hastalık onun toparlanmasına farklı bir hayata başlamasına sebep olmuştur. İşte Deneyimsel Tasarım Öğretisi Programları insanın hayatını, geçmişini ve geleceğini şekillendiren, dününden çok daha iyi olmasını sağlayan bir öğreti. . Tüm dünyaya ulaşabilmek dileğiyle…🌿

    YanıtlaSil
  46. Bir ihtiyacım olduğunu biliyordum ama neye ihtiyacım olduğunu bilmeden arıyordum. 🤔 Arkadaşta, sosyalleşmede, işe girmede daha nice şeyde... Meğer benim gerçekleri öğrenmeye, o gerçekleri hayatıma geçirmeye ihtiyacım varmış. Bu imkanı bana sunan benim bu eğitimle tanışmama, devam etmeme vesile olan tüm hocalarıma teşekkür ederim.🍁👏

    YanıtlaSil
  47. İnsan başına gelen şeyleri bir türlü anlam veremiyor. Benzer şeyler yaşıyor ancak uyguladığı yöntem hep aynı… böyle davrandığında da sonucun değişmesini bekliyor. Aslında yapması gereken kendi uyguladığı yöntemleri değiştirmek… bunu yapmakta kendi içinden, kendi dönüşümünden başlamakla geçiyor. İnsanın kendisiyle ilgilenmesini dününden daha iyi olmasını daha mutlu olmasını sağlayan doğru kararlar almasını sağlayan bir eğitim… Bu nedenle Deneyimsel Tasarım öğretisi ve eğitmenlerinine sonsuz teşekkürler… Herkese tavsiye ederim🌼

    YanıtlaSil
  48. Hayatımda kendim için yaptığım en iyi,en güzel,en doğru şey di..İyi ki bu buluşma,bu denk geliş olmuş☺️(çok şükür🤲)..hiç
    bıkmadan usanmadan aynı eğitimleri tekrar tekrar alabilirim..☺️Ben burada anlatmaya kalksam kelimeler sayfalar yetmez ama kısaca şunu diyebilirim ki siz değişiyorsunuz..daha sakin,sukünetli..sabırlı bambaşka bir insan oluyorsunuz ve en önemlisi etrafınızdakiler de değişiyor..hayata bambaşka bir şekilde bakıyorsunuz.Neyin neden olduğunu biliyorsunuz ve hep dengede kalıyorsunuz çok ilginçtir..Emeği geçen herkesten kıymetli hocalarımdan Allah razı olsun..🤲İyiki dediğim çok güzel çok özel insanlar tanıdım.. 🤲Allah herkese nasip etsin 🤲🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  49. Deneyimsel Öğretiden sonra insan problemini tanımlıyor, bende de öyle oldu. problem dediğim şeylerin aslında problem olmadığını, önemsemediğim şeylerinse ne kadar önemli problem olduğunu fark ettim.
    Bu da hayatımı doğru tanımlamamı sağladı...
    Öğrendim ki; insan sıkıntılı süreçlerden geçer, önemli olan doğru tepki vermeye çalışmakmış.
    İnanın o zaman yaşam çok rahat ve konforlu oluyor. sanki insanın omzundan bir yük kalkmış gibi...
    Her insanın deneyimsel öğretiyle tanışabilmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  50. Benim için DTÖ'nün birçok faydası oldu. Öncelikle bilinç açıklığı sağlayarak, yıllar yılı çok ama çok istediğim ama ulaşamadığım ve bu yüzden çok üzüldüğüm bir sürü şeyin aslında benim için hiç de uygun ve hayırlı olmadığını anlamamı sağladı. Kendime getirdi diyebilirim. Rotamı başka ve doğru yerlere çevirmemi sağladı. Eskiden yaprak gibi savrulurken şimdi daha netim. Neyi neden yaptığımı, neyi neden yapmadığımı biraz daha iyi kestirebiliyorum. Bana göre DTÖ, iyi bir klavuz. Eğitim boyunca hemen hemen tüm konuları sevdim ama Gizzıt'ın yeri başka. DTÖ'yü hayatına anlam katmak isteyen herkese tavsiye ederim🙂

    YanıtlaSil
  51. İnsan neyi, neden seçer? Seçmeli? Ve en önemlisi seçtiğim şeyi uygulamanın yöntemi! İşte bu öğretiyi tüm öğretilerden ayıran öok önemli bir özellik!

    YanıtlaSil
  52. Selamlar
    Hayatımda hiç böyle bir egitime katılmamıştım iyiki katılmıştım sebep olanlardan Allah razı olsun ççok fayda gördüm ve dahada dahada görmek istiyorum bu seminerlerden egitimlerden ve herkesin de bu bilgilerden fayda görmesini çok isterim herkese tavsiye ediyorum .

    YanıtlaSil
  53. İnsanın gerçeği görmesini saglayan en güzel egitim herkesin bu egitimi almasını isterim

    YanıtlaSil
  54. İnsanın hayattaki amacını amaç edinen blr öğreti, insan ne ister? Mutlu başarılı iyi ilişkiler kurmak ister ama bunu çoğu zaman yanlış yollarda arayabiliyor. Mutlu olacağım derken mutsuzluğun içinde bulabiliyor kendini, Deneyimsel tasarım öğretisi mutluluğa başarıya giden yolda kılavuz kaptanlık yapıyor. Daha kolay ve huzurlu bir şekilde yol gösteriyor. Teşekkürler Deneyimsel Tasarım öğretisi, iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  55. Bilenle bilmeyen bir değil. Anlayınca her şey değişiyor 🌸

    YanıtlaSil
  56. İnsanın hayatı bir eğitim programıyla değişebilir mi, ilişkileri toparlanabilir mi, iş hayatında rahatlayabilir mi... Evet evet evet. Emeği geçen herkese çok ama çok teşekkürler. ALLAH ilmimizi artırsın.

    YanıtlaSil
  57. İyi ki aldim dediğim ve almaya devam ettiğim eğitim. İnsanı hayata karşı güçlendiriyor, seçimlerinin daha kaliteli olması yönünde stratejiler veriyor. Ennn güzeli de bu stratejileri hayatimin her alanında kullanabiliyor olmam.

    YanıtlaSil
  58. Deneyimsel Tasarım Öğretisi faydalı bir eğitim dersem eksik olur. Faydadan öte bişey :)

    Şöyle anlatıyım: insan faydayı heryerden bulabilir. Plasebo etkisi diye birşey var ya, sen iyileşeceğine inandığında zaten iyileşiyorsun. Hem fiziksel hem psikolojik hastalıklarımız için bu böyle. Birileri de deneyimsel öğretinin ona şifa olacağına inanıyor ve ona iyi geliyor.. Ama ya inandığım şey gerçek değilse, bunu nasıl bileceğim? Ya ben bi sahteyle kendimi avutuyorsam ya aslında içten içten zarar veriyorsa bana? İşte hiç bir yerde yaşamadığım delilleriyle anlatma, ispatını benim hayatımdan vererek, gerçekten gerçeği anlamamı sağladığı için deneyimsel öğreti çok faydalı... Yani hem faydalı hem de gerçek... Bu fark o kadar önemli ki.. İnsan bi falcıdan da fayda görüyor inandığında...
    Faydayı bana verirler de sen neden sahte birşeye inandın ve ondan fayda umdun diye de bana sorarlar bir gün... O yüzden neye inanacağı konusunda benim gibi çok hassas olanlara deneyimsel öğreti eğitimleri tavsiyemdir...

    İnsan inandı mı heryerden fayda görür.. Peki ben neye inanıyorum mesele bu bence...

    YanıtlaSil
  59. İnsan bu hayatta her zaman problemlerle karşılaşacak ve hatalar yapacak çözümlerinde… peki bunu en aza nasıl indirebilirim? Yöntemleri nasıl? Nasıl hedefler belirlemem gerekir? Hayatımda avantajlarım ve dezavantajlarım ne? Ne yapabilirim bunlar için?…. Daha bir sürü sorunun cevabını bulacağımız bir eğitim🌸🌼

    YanıtlaSil
  60. Aradığım gerçekliğe ulaşmamı sağlayan müthiş bir kazanç benim için! Hayatıma anlam kattığınız için teşekkürler👏

    YanıtlaSil
  61. “ İnsanları anlamıyorum “ diye başladım deneyimsel öğretide Kim Kimdir eğitimine. Akademik anlamda almam gereken kararlar vardı ve ne yapacağımı bilmiyordum. Senin sorularının cevabı “Başarı Psikolojisi” eğitiminde dedi hocam. Başladım ve öyküm değişti… Hedeflerim hedef mi? Amaçlarım? Yönüm? Neden kararsız kalıyorum? Herhangi bir sürecin başında neden hep zorlanıyoruz? Hani tanıtım afişlerinde yazıyor ya “Bu eğitim hayatla ilgili, hayatta başına ne geliyorsa onunla ilgili” diye. Tam anlamıyla o. Hedeflerimi doğru amaca göre dizayn etmeyi öğrendim. Herhangi bir süreçte başıma hangi aşamada neler gelebilir, nasıl tepki vermeliyimi öğrendim. Ve bir çok şey…

    Gerçek nedir, başarı nedir, mutluluk nedir? Bir çok kavram anlamları…İlk defa bir eğitimde “bence” ile başlayan cümleler yoktu. Bu çok güçlü bir referans. Eğitmenlerin anlatırken “bana böyle oldu, sana da öyle olur” gibi söylemleri yok. “HERKES” için geçerli olan bilgilerden bahsettiler. Ve işin ilginç tarafı, bu bilgileri test etmemizi istediler. “Hemen kabul etmeyin, irdeleyin, bakın gerçekten öyle oluyor mu?” Dediler. Ve bunun için de “gerçek bilgi nasıl test edilir? “ öğrettiler. Çok acayip iyi bir eğitim :)
    Hayatımı öncesi ve sonrası olarak şuradan size gösterebilsem keşke… :)

    Tavsiye ederim “herkese” …

    Hayatımı doğru amaca göre dizayn etmeme vesile oldunuz. Öyküme neşe kattınız… Allah razı olsun 🍃

    YanıtlaSil
  62. Tam bir strateji eğitimi. Hayatta her ne istiyorsan onun stratejisi var. Neyi seçersen ne olur, ne yaparsan ne olur, ne olmaz hepsi anlatılıyor…

    Daha seçim yapmadan; seçim öncesi ne yapılır, seçersen ne olur, nerede engellenir, nerede desteklenirsin… tüm süreci anlatan bir eğitim….

    Ve o seçimleri doğru yere yerleştirmek… Hayat amacına uygun mu?

    Hayat amacına uygundur, hedeflerin onu destekliyor mu?

    Hedeflerin sana göre mi?

    Mutlu ve Başarılı olmak için bir çok strateji var…

    “Şu hayatın kullanma kılavuzu olsa da yaşasak” diyenler tam olarak doğru yerdeler:)

    Bu adam niye böyle davranıyor? Bu kadın niye böyle? İlişkisini toparlayamayanlar, ve bunun neden olduğunu anlayamayanlar? Gerçek ilişki, gerçek iletişim kurmak ve burada sürekliliği isteyenler için … ve daha bir çok strateji…

    Umarım yolunuz deneyimsel öğretiden geçer… Daha rahat, mutlu ve başarılı bir hayat sürmeniz dileğiyle🍃

    YanıtlaSil
  63. Bende bu egitime gitmek için vazgeçemiyecegim şeylerde vazgeçip gitttim ve iyikide gitmişsim ve çokta önemi yokmuş vazgeçtigim şeylerin çok faydasını görüyorum bu egitimi çocuklarımın evliligim 6 ya 1 den 5 2 ye döndü çok teşekkür ederim bize bu ilmi anlatanlara ve vesile olanlara

    YanıtlaSil
  64. İyi ki karşıma çıktı.. Ne kadar şükretsem azdır. 33 yaşına kadar hayatımda çoğunlukla yanlış seçimler yapıp da malesef hatalarımı savunduğum, pek çok yükün altında ezildiğim hayatımın rotasının değişmesine vesile oldu bu bilgiler.. Bambaşka bir öykü, hiç bilmezdim diyebileceğim bir huzur.. Çok şükür.. Herkese tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  65. İnsanı tanımak, bir insanı nasıl bu kadar rahatlatabilir? Bu sorunun cevabı bu eğitimde. Kimsenin bana garezi yokmuş, gıcıklığına yapmıyormuş… :) Çok şükür öğrendim, yoksa kızarak yaşamak çok zor… 😂 Teşekkürler kaleminize sağlık 🍃

    YanıtlaSil
  66. Deneyimsel tasarım öğretisi eğitimleri ile tanışmadan önce mutluluğun hep gelecekte veya geçmişte olduğuna inanırdır. Eskiden daha mutluydum veya ilerde ben de mutlu olacağım derdim. Ama andayken hayattan keyif alamıyordum. Keyif almak için de bir çok yol deniyordum… oysa mutlu olmak için denediğim her yol beni daha da mutsuz etmiş… Deneyimsel tasarım öğretisi bana mutlu olmayı öğretti. Tanıştıran arkadaşıma minnettarım 🌸

    YanıtlaSil
  67. Dünyaca ihtiyacımız olan bir harekat.. Başlatabilenlere helal olsun. Başlatamayanlara geçmiş olsun. İyiliğin yoksa yaşarken ölüsün…

    YanıtlaSil
  68. Çok önemli detaylar… teşekkürler!

    YanıtlaSil
  69. Her şey arkadaşımın çok güzel konular gelsene demesiyle başladı... İyi ki de başlamış, neler değişmedi ki hayatımda🎈

    YanıtlaSil
  70. İnsan problemlerin içinde boğuşurken ve çözümü hep dışarıda ararken kör düğüm gibi olur ve bir türlü çözüme ulaşamaz.
    Kendi hayatımda böyleydim aslında..
    Bu nedenle deneyimsel öğretideki bilgiler bana kendi problemimin gerçeğini bulmamı sağladı. Bu problemede nasıl doğru cevap vereceğime dair bilgiler sundu…
    En önemlisi düşünebilmeyi öğretti. Çünkü insan düşünmedikçe körelen bir canlı. Ucu kör olan bir iğne ile ne kadar sağlam dikiş yapabilirsiniz ki? Zihnimizde böyle.. Bizlerin şu zamanda en ihtiyacı olan şey “düşünebilmek.” İşte Deneyimsel Öğreti bir insan nasıl düşünür? Düşünce sistemini nasıl geliştirir? İdrakını nasıl arttırır? Algısını nasıl açar? Bunlar üzerinde duruyor..

    YanıtlaSil
  71. Hayatın gerçeğini, kendi gerçeğini görmeye yüreği yetenlerin alabileceği bir eğitim... Bizlere bu nimeti duyuranlardan ALLAH razı olsun...

    YanıtlaSil
  72. Öyle bir anahtar ki tüm kapıları açabiliyor, insanın bu ilimden başka kurtuluş yolu yok, toparlanmak İçin başka çaremiz yok, bu çok net. Allah razı olsun, Allah daim etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  73. Neden eğitim alınmalı? Hayatımızda tekrar eden problemler var… Bazıları için bu bir çocuk, bazıları için bir iş, bazıları için eş…. Birçok… aynı problemin sürekliliğini normalleştirip kendimize acı çektiriyoruz. Gerçeğini öğrenmek isteyenler için enfes bir eğitim.
    Umarım bu yazıları okur, gelmeye karar verirsiniz:) Çünkü hayatım değişti.. konforlu, mutlu, huzurlu… bir yaşam için 🤍
    Teşekkürler DTÖ 🌷

    YanıtlaSil
  74. Ölçü her şeyi bozar… Hayatıma gerçek ölçüleri kattığınız için teşekkür ederim 🌸

    YanıtlaSil
  75. İyi ki yolum buradan geçmiş… Allah sizlerden razı olsun

    YanıtlaSil
  76. İyi ki gitmişim tanımış ve bilmişim diyorum.eğitimin hayatımda ki kararlarıma,bakış açıma cok etkileri oldu. eğitimi alıyorsunuz bitti sanıyorsunuz ama hayat boyu devam eden bi eğitim olduğunu anlıyorsunuz.herkese tavsiye ediyorum vakit kaybedilmeden herkes tanışsın bilsin isterim:)

    YanıtlaSil
  77. Hem eğlenceli, hem öğretici... Çok hayatın içinden.... ☘️

    YanıtlaSil
  78. Teşekkürler DTÖ, yolum iyi ki geçmiş senden....

    YanıtlaSil
  79. Neyi neden yaptığımın ve neyi neden yapmadığımın bilincini bana kattınız. Amacımı buldum, hedeflerimi ona uygun dizayn ettim... Çok teşekürler...

    YanıtlaSil
  80. "iyi ki"leri arttırmam için aldığım stratejiler... bir ömür kullanacağım çok güzel bilgiler var...Hayatım toparlandı...iyi ki... 🌻

    YanıtlaSil
  81. Hedefe varmak değil, hedefte dönüşebilmek için… 🌸
    Teşekkürler DTÖ

    YanıtlaSil
  82. Emeklerinize sağlık 🎊

    YanıtlaSil
  83. Çok güzel bir yazı.
    Hayatım değişti eğitimlerle. Neyi neden yaptığımı bilmeden savrulup gitmişim yıllarca. İyi ki tanıştık DTÖ, iyi ki 🤍

    YanıtlaSil
  84. “Keşke yaptıklarımın doğru mu yanlış mı olduğunu anlamamı sağlayacak bir yol olsa.”

    Bu yolu bize sağladığınız için çok teşekkür ederim 🌷

    YanıtlaSil
  85. ilk önce iyi ki yolum kesişmiş diyorum. Özgürlük naraları atarken, benim özgürlük zannettiğim şey ile özgürlük arasında dağlar kadar fark varmış. Meğer ben hiç de özgür değilmişim, kat kat merdiven çıkmak, soğukta titreye titreye çay içmek benim seçimim değilmiş, zaten ben seçemiyormuşum da. Hayatımdan kavram karmaşasını kaldırıp ''GERÇEK''leri öğrettiğin için teşekkürler deneyimsel öğrerti...

    YanıtlaSil
  86. Deneyimsel tasarım öğretisi bu hayattaki en büyük hazinem diyebilirim. Hakikaten içi bir hazine gibi dolu aradığın her şey var problem mi var buna nasıl çözüm üretebiliriz bunun cevabı var mutlu olmak mı başarılı olmak her aradığımız her şeyin cevabı var. Sağına solunu bilmiyor gibiydim öğretiden önce ama deneyimsel tasarım öğretsin ile kendime bir yol belirleyebildim öngörü sahibi olabildim yapmaya çalışıyorum. Allah bütün hocalarımızdan razı olsun hayatta fayda aldığım en büyük yatırımım deneyimsel tasarım öğretisidir. Çevremdeki herkese rahatlıkla tavsiye ettiğin bir öğretidir fayda aldım fayda alınsın isterim. Aklımı kullanabildiğim duygularımı nerede devreye sokabileceğimi öğrendim hayatta aldığım kararları nasıl stratejilerle ilerleyebileceğimi öğrendiğim bir öğreti faydasını saymakla bitiremem.

    YanıtlaSil
  87. Beni “mış” gibi yaşamaktan, mutluymuşum, beğenmişim, onaylamışım… gibi yapmaktan kurtaran bir eğitim. Gerçeği yüzüme suyu çarpmak gibi beni o sahtelikten arındıran … Neyi neden yaptığımı, yapmam gerektiğini öğreten bir eğitim…Ben de tüm hatalarımla mizacımla olduğum gibi varım bu hayatta ve artık biliyorum ki kimse beni üzmek için gıcıklığına yapmıyor,
    Çünkü herkes kendinden yana …

    YanıtlaSil
  88. teşekkürlerr çokça düşünmek gerekiyor üzerinde

    YanıtlaSil
  89. Hayatında rota belirlemek isteyenler için …
    Teşekkürler deneyimsel öğreti 🙏🏼

    YanıtlaSil
  90. İnsanın hayatının her alanına faydası olacak bir program… her kapıyı açan anahtar gibi. İyi ki katılmışım iyi ki..

    YanıtlaSil
  91. Bazen yaşadığımızı anlatmakta kelimeler yetersizdir. Deneyimsel Öğreti bir insana çok farklı bir pencereden bakmayı göstererek, bulanık görüntüyü netleştirip, gideceği yolda kontrol sahibi olmayı ve hayatını gerçeklerle dolu yaşamasına olanak sağlıyor... Bu sürecimde emeği geçenlere teşekkürler...

    YanıtlaSil
  92. Yıllar önce birisi bana ne bu eğitim dediğimde şu cümleyi kurmuştum...

    "Sanki dünyayı kirli camların arkasından görüyordum ve şimdi herşey o kadar berrak ki..."

    Hayata gerçeklerle bakabilmek çok büyük bir konfor...

    YanıtlaSil
  93. Mutlu Ökegil21 Ekim, 2022 19:30

    İnsan hayatında çevresine gereğinin üstünde fayda vermeye çalıştığında o fayda olmaktan çıkıyor. Hem karşı tarafa hem de kişinin kendisine zarar verir hale geliyor. Bir süre sonra kendi hayat rolünü unutup başkasının hayatını yaşamaya başlıyor. Bu hayatta herkes önce kendisine sonra çevresine fayda sağlamalı, çünkü kendine faydası olmayanın başkalarına faydası olmaz. Tıpkı uçaklara hosteslerin dediği gibi “Oksijen maskesini önce kendinize, sonra çocuğunuza takın.” ☺️
    Deneyimsel Tasarım Öğretisi insana faydanın ölçüsünü vererek sınırların nasıl belirleneceğini gösteriyor.

    YanıtlaSil
  94. İnsanların bu hayatta 'keşke'leri ve 'iyiki'leri vardır. Deneyimsel öğretiyle tanıştıktan sonra 'keşke'lerin tamamen kandırmaca olduğunu, aslolanın 'iyiki'ler olduğunu farkettim. Hayatımı tamamen değiştiren, zihnimdeki dumanları dağıtıp görüşümü berraklaştıran, çölüme yağmur olup yeşerten bu ilimle tanışmayı hakkedecek ne yaptım bilmiyorum ama iyiki yapmışım ve inşallah yapmaya devam ediyorumdur..

    YanıtlaSil
  95. “Keşke yaptıklarımın doğru mu yanlış mı olduğunu anlamamı sağlayacak bir yol olsa…”

    heeeeh işte o yol burada var, eğer arıyorsak…

    Çok fayda gördüğüm aynı zamanda çok da keyif aldığım eğitimler…

    Emeği geçenlerden Rabbim razı olsun…

    YanıtlaSil
  96. İnsana neyi neden yaptığını veya vazgeçtiğini öğreten bir öğreti. Hayatımda çok büyük eksiklik olan
    sebep- sonuç ilişkisi kuramamam,
    kendi hayatımdan veya başkalarının hayatından deneyim transferi yapmamam
    Sonuç değerlendirmesi yapmamam .
    Çok fayda ve ihtiyaç gördüğüm ve görmeye devam ettiğim yasalar artık hayatımın anahtarları.

    YanıtlaSil
  97. Hayatım da karşılaştığım en değerli ikram🤲🏻🤍

    YanıtlaSil
  98. Selamlar,
    Karar veremiyordum… Karar verince en iyisi olsun diye seçemiyor , hareket edemiyordum.
    Her zaman daha iyisi olduğu keşfedilmeyecek tek şey bu hayatta demiş Yahya Hamurcu. olmayanı arayıp bulamıyordum ki yolum kesişti sizlerle çok şükür…
    Çok basit gördüğümüz şeyler çok zaman alıyor toparlaması. Zamana saygı duymayı, aza kibretmemeyi öyküme kattınız. Çok teşekkür ederim…

    YanıtlaSil
  99. Aklıma, hocamın bu iş beni nereye vardırır diye düşünmek gerekir hamle yaparken demişti… neye yaklaşacağını, neyi neden nasıl yaptığını bilmek…
    Faydaya haz katabilmek ümidiyle. 🌷

    YanıtlaSil
  100. Sevdiğim bir kurstu.Hayatımda kullanmaya başladığımda birşeylerin yavaş yavaş yoluna girdiğini gördüm.Kendime yaptığım en güzel yatırımdı.

    YanıtlaSil
  101. Muhteşem bir yol haritası🌺

    YanıtlaSil
  102. Hayatımda uzun vadede belki de bu denli gerçek bilgerle karşılaşma durumu bulamiycaktim.
    Deneyimsel öğreti ile normallestirdigim yanlışlari görebilme imkanım oldu çok şükür.

    YanıtlaSil
  103. 👍🥰🥰🥰

    YanıtlaSil
  104. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  105. Bu dünyadaki varlığının sebebini bilen, kendini ve yol arkadaşlarını tanıyan bir insan, hayatında gerçek sebepler, amaçlar oluşturma olasılığı olur. Gözleri görmeye, kulakları duymaya, kalbi hissetmeye başlar; gerçek ilme ulaşabilir. Bu noktada dününe göre daha mutlu ve başarılı olabilir çünkü elinde gerçeklik ilmi vardır, yolu aydınlıktır ☀️
    Teşekkürler DTÖ, yolumuzu aydınlattığın için 💐

    YanıtlaSil
  106. Insanın seçim yapması istendiğinde hangi yöne gideceğini bilmesi seçim yapmak zorunda olan insana acaip konfor sağlıyor 💕

    YanıtlaSil
  107. Kafamdaki soruların cevaplarını bulabildiğim, çocuk gibi öğrenme açlığımın her gün daha da arttığı bir eğitim.
    İyi ki var deneyimsel tasarım öğretisi 🌸

    YanıtlaSil
  108. O kadar çok şey değişti ki hangisini anlatayım 😇 Emek veren herkese sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  109. Başta direnmiştim sonuçta Allah ın yazdığı kaderi yaşıyorum diye düşünüyordum. Ama neden bu kaderi yaşıyordum peki? Bu hayat sınavımda benimde sınavım buymuş diyordum. Neden benim sınavım buydu peki? bu soruları bile kendime hiç sormamıştım... Mesela doğru bu ,yanlış şu gibi şeyler değilde sadece gerçek ve sahte nedir nasıl ayrıştırılır bunun stilini öğreniyorsunuz. Ve sonra hayatta herşeyin gerçeğini sahtesini doğrusunu yanlışını kendiniz çok konforlu bir şekilde ayrıştırabiliyorsunuz. İnanılmaz bir konfor gerçekten...

    YanıtlaSil
  110. Geçmişimden daha iyiyim
    Huzurluyum
    Artik içim de uçuşan kelebekler yok
    Içimdeki kasvet yok
    Olumsuz bakmıyorum hayata
    Umutluyum
    Üretimin hayatinda ne kadar onemli oldugunu öğrendim
    Ve simdi de öğrenmenin ne kadar degerli oldugunu ve üretimin onemi kadar üretimi dogru yerde olmasi gerektigini de...

    YanıtlaSil
  111. 💖💖💖💖💖

    YanıtlaSil
  112. Bana dinginlik kazandırdı. Böylelikle dinleyebiliyor, yorumlayabiliyor, anlayabiliyor ve sonuca gidebiliyor. Analiz ve empati yeteneğim gelişti.Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  113. Ne anlatsam, hangi birini anlatsam ki... Hayatımın dönüm noktası dediğim bir yer oldu Dtö. Ailem, babam, kardeşim, ilişkim, çözemedim onlarca problem, deniyorum olmuyor beceremiyorum dediğim yetersiz hissettiğim süreçler... Hayatta her problemin bir çözümü olduğunu öğrendim. Ve elinizde doğru yöntem varsa o problemler çözüldüğünde hayatın ne kadar keyifli bir yer olduğunu gördüm şükürler olsun 🌸 İyikii'mm 💖

    YanıtlaSil
  114. Merhabalar,
    Bu gördüğüm eğitim değil sanki 44 yıl boyunca yaşadığım hayatımda bana hatalarımı ,yanlışlarımı,hayatın somut ve soyut yasalar ile gösterdiği gerçekleri öğrenmek düşüncelerime yendiğim en büyük tokmaktı sanki.ilk aldığım derslerde sersemledim ,sonra kendimi ve yaşantımı sorgulamaya başladım.anladım ki bu zamana kadar bildiğimi sandığım ve doğruluğuna inandığım çoğu şeyin yanlış olduğunu aslında hiçbirşey bilmediğimi anladım.geçmişteki sürecimdeki hatalarım bir film şeridi gibi gözümün önünden geçti .keşke dedim keşke bu eğitimi ilk hayata atılma zamanlarım 18 li 20 li yaşlarında alsa idim .hayatta kendime bu kadar hata yapma fırsatı vermezdim.belkide şuan eşimle ayrı olmazdım.ama hayatta tesadüf ve şans olmadığını öğrendim demekki herşeyin bir zamanı vardı o zamanda şimdi idi.hayatta hiçbirşeyin geç olmadığını heryaşın fırsatları olduğunu öğrendim.bunun için şimdi bolca şükür ediyorum .aslında bu eğitim hayatta her insan için geçerli olabilecek insanın kullanma klavuzu gibi ,sana hayatı insan olarak nasıl yaşayıp mutlu olabilmenin formüllerini veriyor lakin çözüm tabiki yine sende çözebilirsen hayatta kazanımların kat ve kat artıyor .anlatılacak o kadar çok şey var ki buna zaman bile yetmez bu eğitimi almayı da allah herkese nasip etmiyor .duam o ki bu eğitimi çevremdeki gördüğüm tanıdığım ,Uzak yakın tüm tanıdıklarımın bu eğitimi alması.bu yolda bana emek veren hamide hocama ve Mustafa hocama ayrıca teşekkürlerimi borç bilirim.allah onlardan razı olsun.onların sayesinde herkesin istemiş olduğu gerçek mutluluk ve huzuru buldum .

    YanıtlaSil
  115. Kendime yaptığım en büyük iyilik oldu bu eğitim. Farkındalığım ve motivasyonum arttı. Leyla Hocam’a sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
  116. Bir karar vereceğim ama ya yanlışsa..ya pişman olursam.. işte bunun cevabını bilmek o kadar konforlu birşey ki.. çünkü insan nedenini bilmediği bir şeye dayanamaz..

    YanıtlaSil
  117. Bu Egitimle beraber hayatımın akışı değişti
    Ben değiştim
    Huzurluyum
    Iç huzur insan icin sayın alamayacağı en kıymetli.sey
    Önemle tavsiye ederim😊

    YanıtlaSil
  118. İnsanın bu hayattaki tatminsizliğinin, huzursuzluğunun temelinde gerçekle sahteyi ayrıştıramaması yatıyor. Deneyimsel Tasarım Öğretisi hayatın şaşmaz gerçeklerinden yani yasalardan deneyim transferi yaparak insanın yaşam kalitesini arttıran bir ilim.

    YanıtlaSil
  119. Deneyimsel öğretiyle yolumun kesişmesi gerçekten bir hak ediş. Hiç bu bilgileri duymamış olsaydım çok başka bir yaşantım ve muhtemelen yaptığım bir çok yanlışım olurdu. İyi ki diyorum ve Rabbime şükrediyorum. İnsanın kendi için yaptığı en anlamlı iyilik olabilir.

    YanıtlaSil
  120. Ölçü, insana nasıl dengede olacağını öğretir. DTÖ de ölçüyü öğretir, teşekkürler hocalarım

    YanıtlaSil
  121. İnsan nasıl doğru karar verir? Bir kere yaşayacağı bu hayatta vereceği karar gerçekten çok çok önemli…

    YanıtlaSil
  122. Yazanın ellerine sağlık ne güzel anlatılmış 💐

    YanıtlaSil
  123. İnsan keşke demeden önce yapabileceklerinin doğru tepkilerinin stratejileri olması büyük konfor. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  124. Hayatta insanı en çok yoran belirsizlikmiş. Önemli bir karar vermeden önce ne yapması gerektiğini, ne yaparsa kendisi için daha kârlı bir seçim olur göremeyişindenmiş. Deneyimsel Tasarım Öğretisiyle tanıştığım gün anladım ki aslında insan herşeyi doğaçlama rastgele yaşamaya çalışırken üstelik bunu da mutlu olacağına inanarak yaparken kendini en büyük zarara uğratanmış.
    Aldığım kararın yapmak istediğim hamlenin bir adım ötesini görmemi sağlayıp bu güne kadar yaşadığım olayları ise sebeb sonuç ilişkisi içinde anlamamı sağladığı, hayatımdaki belirsizlikleri kaldırarak öngörü sahibi olmam konusunda Deneyimsel Tasarım Öğretisi eğitimlerle yetiştirdiği için öyle kıymetli ki.. Umarım hayatı benim gibi anlamlandıramadığı için yaşadığı yorgunluklarını gerçek anlamda bir kenara bırakmak ve güçlenmek isteyenlerin yolunun Deneyimsel Öğretiyle kesişmesi ve hakettiği kıymeti gösterebilmesi ümidiyle..

    YanıtlaSil
  125. Soruları olan, arayış içinde olan insan için, tam da aradığım bu diyeceği, cevaplar bulacağı,
    Gerçekten dününe göre daha mutlu, huzurlu olmaya katkı sağlayan eğitimler.
    Nasıl teşekkür etsek azdır size💐💐

    YanıtlaSil
  126. Bu eğitimler ailecek hayatımızın dönüm noktası oldu. Ayrıştırma marifetimiz gelişti. Gerçekleri ve problemlerimizi nasıl çözeceğimizin yöntemlerini öğrendik. Pek çok eğitime katıldım ama çözüm bulamadım DTÖ bizlere her zaman kullanabileceğimiz çözüm önerileri sundu. Herkese çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  127. Bu seminerlere katılmadan önce annesinin babasının her işini yaptığı küçük kızıydım.. kendi kararlarımı veremez kendimi ifade etmekte zorlanırdım. Her problemimi ailem çözerdi, biriyle iletişim problemi yaşasam annem benim yerime konuşurdu :) seminerleri aldıkça aramızdaki dengeler değişmeye başladı.. biraz zaman aldı yaşım dolayısıyla ama şuan dönüp baktığımda çok güçlü bir insan oldum. Evlendim, iş sahibi oldum, anne ve babamla iletişimim değişti. Çok şükür DTÖ iyi ki hayatıma girmiş. Bu kıymetli bilgileri hak etmek için gerçekten ne yapmış olabilirim bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  128. Hayatın onca telaşında bunca telaş bizi nereye vardıracak diye düşünmeye başlamıştım. O iş de bitecek, bu ilişki de sonsuz değil, dünyalar benim olsa neye yarar diye düşünüyordum artık... Ben bunları düşünüyordum ama daha önemli bir konu varmış. Meğer amacım yokmuş. Amacı olmayanlar hakkıyla yaşıyor da sayılmıyormuş. Bu eğitimler sayesinde amacımı buldum... Amacımı bulduğum gün de doğdum... Şimdi her şey hak ettiğine yaraşır şekilde yerli yerinde.. İçimde huzur, bitmeyen ümidim, hiçbir şey yolunda gitmese bile devam edebilen yaşama sevincim.. Bu eğitimlerden bana kalan...

    YanıtlaSil
  129. Bu eğitimle iyi ki tanışmışım, faydasını çok gördüm. Hayatımın her alanında ev, iş, aile, çocuk yetiştirirken o kadar kıymetli bilgiler, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  130. İnsan "Keşke hayatın gerçek kurallarını daha önceden öğrenip, hayatımı buna göre dizayn edebilseydim" diye düşünmekten kendini alamıyor. Şimdi ise yapılacak tek kıymetli şey; hayatın gerçek kurallarına uyumlanıp, kişinin kendi dönüşümünü sağlayabilmesi...

    YanıtlaSil
  131. Bir ömrün sonunda keşke dememek için doğru karar almak çok önemli. O sebeple de Deneyimsel Tasarım Öğretisi çok önemli..🎖🎖🎖

    YanıtlaSil
  132. Elinize sağlık insan yetiştirmek marifettir.

    YanıtlaSil
  133. “Canım da yansın istemiyorum, keşke biri söylese ne yapacağımı…” Bu cümleyi o kadar çok söyledim ki, bir zamanlar:)

    YanıtlaSil
  134. Siyahtan beyaza doğru bir yolculuk...

    YanıtlaSil
  135. Ne güzel bilgiler bunlar ya.. Şuna çok şaşırıyorum, neden 20 küsür yıllık okul hayatımızda bu bilgilere benzer içerikler öğretilmedi? Çok ilginç... Çok...

    YanıtlaSil
  136. Kesinlikle tavsiye ederim, insan çoğu zaman hayatında dikkat etmesi gerekenlere, kendi zamanını yönetmeye, gerçek ihtiyacının neler olduğunu saptamakta zorlanabiliyor bu eğitimler kişiye en güzel yöntemi gösteriyor

    YanıtlaSil
  137. İnsan canlısının ruhu doğduğu günden beri arar. Ruh sahibini arar. Varlığının sebebini arar , mutluluğu arar , huzuru arar ve de sonu merak eder. İşte bir " ÖĞRETİ" hayatına girer ve hepsinin cevabını sana buldurur. Bakın burası önemli , altını çizelim : Sana yap demez, ol demez , sadece sana bilgiyi verir. Bilgi "gerçek" ise zaten sahte bilgi suda eriyen tuz gibi yok olur gider. Gerçek insanı üstün kılar , değerli kılar. İyilik vardır, İyilik iyiliği bulur. İyileştirir. Güçlendirir. Daha da iyi insan olmak için çalışır durursun .... Bundan iyisi can sağlığı :)

    YanıtlaSil

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Seminerleri Hakkında Düşüncelerim Bu hayatta her insan mutlu ve başarılı olmak ister…  Bunun için, Sevdiği insan...